Vad ska man säga?

Lilla Viking är min underbara puss gurkan och är helgo kille men med lite busiga fasoner.
hehehe vilken häst har inte det. idag släppte jag viking och poker ihop efter deras vilda lek i lördags och nu gick det mycket bättre och allt gick bra med dom 2 ihop. sedan fick paula komma in i hagen och gud vad mycket spring dom hade. först paula och sedan viking som villa stoppa poker att hälsa. vilken syn man fick. idag har jag inte gjort något med pållarna med tanke på deras motion idag. alla var helsvettiga när dom sprang klart i hagen.


Första solen på länge och vad viking njöt av den!





så vad mera har hänt


jag fick en chock i lördags för paula blev jätte sjuk och hon ja tyvärr hade fått kolik. veterinären kom och gav smärtstillande och kramplösande så efter några minuter blev hon bättre och i går var hon helt frisk.

vilken tur man kan ha att man märkte det för dom var i en hage en bit bort och jag brukar inte vara så nära den hagen men just då kände jag på mig att det va något. och såklart så är det ju sant. men men allt gick bra bra.



paula njöt me av den första solen på länge!



poker blir allt säkrare och tillgiven för varje dag jag har han och det är helt underbart.
lilla valpen kallar vi han för för att vi kan ropa på han och han kommer nästan direkt till mig eller emilia. helgo kille som ska premieras.


dagen han kom hem till mig!
det hade regnat jätte mycket den dagen och frusen var vi. bilden är tagen hos uppfödaren.
mycket nöjd är jag!



min lilla hundvalp ska ni få se me hur mycket hon har vuxit

hon har blivit stor tjej nu. mycket typiska drag ac schäfern.


ha det gott kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0