typiskt mig!

typiska lilla love!
nu har jag ringt till veterinären och bett om lugnande till bittan ( bruna slanka hästen) för hon stressade för fullt i boxen. inte alls kul.
nu har hon blibit lugn iallafall trampar inte lika mycket.

detta är bittan!
hon är en snäll häst men mycket stressad. hoppas hon lugnar sig snart. är ute på promenad idag på gården och imorgon ska dom få testa på och gå i longeringslinan.  mm undrar hur det ska gå. hoppas att dom är snabb lärda.
bittan är nog 1,50 i manken och thora är en d-ponny.
men men nu ska jag vila och sedan gå ut och fixa en cyckel. fy på mig. ska cyckla till dagis imorgon kl halv 8 på morgonen så jag hoppas på fint väder iallafall.
det är som sagt ca 3 km dit och det är några små backar och många kurvor.
så man får se hur det går imorgon.
hurra för mig kan man ju säga. önska mig lycka till!


kramiz på er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0