sköna lata dagen!

helt underbart helt enkelt har det varit hos oss.
kanske inte för hästarna med tanke på att det har snöat  i 2 dagar och nu är det slaskigt ute och hagen fullt med äcklig lera.
tror inte att dom gillar det. men dom lär gilla det mycket mera än när marken var hårt och halkig.
idag har man ätit pastarör med kassler och grönsaker med kryddor blandat i maten. billigt men väldigt gott.

men visst  livet ska väl vara på ett sätt hos allt så som vad man tycker om och inte tycker om men även vad man gör på dagarn mm. jag har iallafallt valt min familj och mina hästar och mina andra djur, men älskar billig mat som man kan göra till underbar mat som ser dyr ut.

på onsdag ska jag och emi kolla på en häst i skara och även på lördag alt söndag tror det va på söndag som vi ska till hyltbruk och kolla på en häst.
detta ska bli jätte kul anser jag och emi . emi ska köpa en häst så jag hjälper henne att finna en häst för henna.
mm undrar hur detta kommer att gå. folk säger iallafall att jag har bra hand om hästar och vet vad jag vill ha för häst och vad som skulle passa mig och emi. men tvi tvi tvi säger jag med mina 2 ston som ska flytta.
inget bra omdömme där heller eller kanske förlitade jag på ägaren för mycket eller liknande ingen aning iallafall.



visst är den snygg snygg. älskar sådana här bilder!


sov gott mina vänner och skriv alltid komentarer på den första  för jag kan aldrig veta vart ni har skrivit.
 
tack på förhand

Kommentarer
Postat av: Iris

Hej Love

Snygga bilder såg förresten en snygg enhörning på tv i dag.

Kram Iris

2009-03-30 @ 02:09:36
URL: http://www.sallygarden.com
Postat av: Tess

Alla behöver en Mumin!

Både barn och vuxna älskar Tove Jansons sympatiska karaktärer från Mumindalen. Arabias designer Tove Slotte-Elevant har formgivit de underbara muggarna med Muminteckningar i original. Välkommen till Mumindalen!

så kika in tävlingen i min blogg och vinn Mumin mugg/skål



lycka till...

2009-03-30 @ 02:13:54
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: anne

hej vännen, äntligen kom jag in på din sida igen, enhörningar så vackra, fick en till i dag av min kära dotter sandra, pryder nu bokhyllan så fint.

nu skall zonny äntligen göra sin debut på lördag,och hoppas nu allt går vägen, zonny lugn och jag nervös. den 12 april blir det tävling för mig i skåne med wadyzh och hoppas då på tur.skall komma till dig så snart tiden räcker till, ta hand om dina nära o kära kram anne

2009-03-31 @ 00:10:06
URL: http://globalhandsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0