lika knäpp igen som förr!


jag då sitter man igen på samma sits.
undrar varför man ska göra samma sak igen när man vet hur jobbigt det är.
håller på och bugger en box eller 2 rektare sagt.
jag och emi har nu hållt på i 2 dagar igår hämtade vi virke och slog upp ramen för boxarna och i förr går städade vi ur.
vad man har skrikit på spikarna och virket. våra armar och ben har sagt ifrån nu ca 100000000 gånger och lite till. som tur har vi min man hemma nu och han får hjälpa till i kväll/natten.
inte alls kul.
nu tog jag och emi en liten vila innan vi ska ut igen och slå sänder stallet.

SÅ HÄR TRÖTT ÄR VI NU JAG OCH EMI!
OCH TRÖTTARE BLIR VI IMORGON NÄR VI SKA ÅKA CA 100 MIL TUR OCH RETUR!


nu ska vi snart ut igen så jag kommer nog att skriva igen eller iallafall när jag och emi kommer tillbax efter resan.
vilka jobbiga dygn vi har fått.
lika knäpp igen som förra gången när man köpte viking.


hahahaha
ha det gott alle mans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0