HEJ ÄLSKLINGEN!

Hejsan nu har jag pratat med min son i telefonen och han var i full gång att titta på film innan han skulle sova.
Det är så roligt att han är en glad kille igen för han behöver det så mycket.
Men jag SAKNAR han såååååå mycket och ju mera jag tänker på han så ju mera blir jag ledsen att allt blev som det blev.
men nu mår han bra iallafall.

casper som min son heter är 8 år och snart 9 år och han är en smart liten kille som kan mycket om han bara vill.
han kan räkna iallfall hemma gångertabellen och lite divition. läsa bra och tydligt kan han men även måla bra kan han.
riktigt ordentlig liten herre är han.
casper älskar djur jätte mycket men han älskar tv-spel  och liknande mera tror jag ;)


Vi älskar dig och saknar dig jätte mycket.!!!


Puss och kram min älskade son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0