hej alla glada ting där ute

Nu ska ni höra


jag har haft ett rent helvete igentligen med dom 2 nya hästarna för dom har stressat väldigt mycket och jag har fått ge en av dom lugnande som fick utskrivet av veterinären.
så jag tog beslutet att dom ej kan vara kvar hos oss hur mycket jag än väl.
dom har gått genom mina hagar nu minst 10 gånger. 
gått genom boxdörren några gånger samt klämt in mig i väggar och nästan gått över mig.
detta är bara en av hästarna.
hon är bara stressad än.
annars är dom hur goa som helst och underbara.
thora har fått konstiga sår i ansiktet som jag behandlar nu så hon kan inte säljas än.
hon är inte redo  samt att hon har hosta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0