Härliga tider!

Ett under har hänt.

jag gav mig fasiken på att jag skulle sätta mig på viking idag med solen i nacken och helt underbar dag.

Med tanke på att detta blev min första dag som jag satt på han sedan jag åkte av och skadade min rygg.



Så här såg det nog ut när jag åkte av iallafall. Haha måste ha sett roligt ut.
Men visst det gjorde sååååå ont och sedan då att jag fick en spricka i ryggen. men iallafall idag var det första gången som jag satte mig på han och ni ska bara veta hur snabbt mitt hjärta slog när jag tog detta steg att sätta mig på han igen.
red runt i en cirkel i skritt runt och runt och runt blev det på min lilla grusplan. Men det gör jmu inget om man bara kan vara säker. min kompis emilia stog brevid mig så att jag inte skulle bli för rädd och orolig på min stora nallebjörn.



Kärlek vid första ögonkast brukar det heta men här kom min kärlek tillbax eller blev nya om igen och nu vet jag varför jag köpte honom från första gången. stackars viking. har försummat han nu tillräckligt genom att inte rida honom eller att träna med honom på marken. Men nu är det nya tag som gäller och nu ska vi sätta fart med tanke på att snart är det sommar och då blir det långtur med han.
Förlåt min älskade nallebjörn. inget ska få göra så mot dig men jag blev rädd när jag åkte av. nu är det bättre iallafalll så vi tar en dag i taget och emilia får vara med oss några gånger till. hoppas du förstår.
Nä men jag har inte sörsummat han men det känns så. marken har inte varit ok än ena dagen varmt och andra dagen frusen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0