god natt tror jag

nu sitter man vid datorn igen typiskt mig
snart liknar jag väl

man får väl hoppas att det inte blir så illa. mina ögon har blivit fyrkantiga snart om dom nu inte är det redan.


;)

min stora laptop kraschade igår så här sitter man med sin lilla laptop. så den svarta ( stora) har jag lust att göra det som bilden säger men visst skulle väl inte gå så långt men kanske kasta den i golvet så den går i 10,000 bitar kanske



nu sover min älskade dotter jätte gott



hon är hur söt som helst när hon sover så man kan aldrig tro att hon gör många hyss på dagarna och hur mycket hon busar runt hemma. alla som känner min dotter vet vad jag pratar omm. men hon är helt underbar när hon är vaken me väldigt charmerande och lika så är min son det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0