vad tiden går fort

nu är det ett bra tag sedan man skrev i bloggen men så är det när man har fult upp.

har min skola som jag är klar med iallfall den första terminen är gokänd. var på praktik här i stora levene och blev godkänd söker nu timanställning där. Så den månaden jag var på apun gick tiden jätte fort och det trodde man inte att den skulle. härliga personer där att arbeta med och även vårdtagarna är underbara.

men sista veckan så råkade jag smälla bildörren i hemtjänstens bil och skadade mig ordentligt detta var för ca 2 veckor sedan. fortfarande inte bra än.  men allt går över efter ett tag. sen har man gått i skolan 3 dagar och nu har man fått tidigt sommarlov.
helt underbart är det.

har även fixat här hemma med att måla när min goa kusin var här med sin dotter

 min kusin och hennes nyfödda dotter alice!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0