valpar! Viking!


Dessa 4 åker inom söndag den 18 januari 2009

Nova, ragnar, baltazar och den tjockisen som jag kallade han för.
dom kommer bo  i lidköping, vänersborg, tjörn och olofstorp.
det ska bli kul och följa uppväxten på dessa små krypen.




Ja vad ska man säga om honom då. longerade han idag med en kortare lina och det funkade väl hyfsat iallafall.
ska iväg till hööks i uddevalla på torsdag och köpa ett täcke eller 2 täcken.
ska även köpa ett longeringsspö ( långt som attans)
ska träna han på galopp i volt kanske köper jag mig en kapson tror jag den heter som man har vid longering och liknande. eller vem vet vad man köper.
annars har det gott jätte bra med dom och nu är dom inne i boxen och har ätit hö. senare ikväll kanske runt 22 tiden ska jag ut och borsta dom rena och fina igen. leran får torka lite innan.
annars går det jätte bra med viking och han sköter väl sig exemplariskt här hemma på gården.

ska kolla på tv och käka popcorn i fulla muggar nu ha det gott allesamman


kramizar på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0