saknar dig Balto!

Till min älskade Balto!

Jag ångrar att jag har sålt dig men ändå inte.
Jag saknar dig jätte mycket även dina knasigheter.
Jag vill känna dina tassar tryckandes på min onda tå.
Jag vill se dig springa runt runt mit hus.
Jag önskar att jag aldrig hade köpt dig, för då skulle jag inte behövt ta detta jobbiga beslut!
Förlåt mig min älskade Balto!



Jag älskar min Balto
han är den mest otroliga snälla nyfikna hund jag har haft men tyärr så gav min hälsa och fick ta detta beslut.
Men han kom till en man och kvinna i lidköping ca 3 mil från mig så jag kan komma och titta till han när som helst.
Jag vet att man säger att man ska inte skaffa en hund om man inte kan ha den mm, men jag skulle kunna ha han kvar men efter omständigheterna så valde jag bort han för han behöver mera än vad jag kan ge han tyvärr.



Mitt liv kommer tyvärr bli lite ensamt efter han men jag är ändå JÄTTE glad att jag har hittat denna famillj för att allt klaffade så bra med dom och balto.
Jag känner på mig att efter 1 år så kommer han vara en hund som jag inte kommer känna igen på det sättet.
Jag känner även på mig att han kommer få den omsorg och kärlek samt aktivering som han kräver och allt annat.

Balto efter sitt härjande i hallen!
Jo jag vet att man ska vara en bra flock ledare till sin hund men kolla på han hur kan man bestraffa han när han e så här söt!
Men detta var den ända gången jag inte bestraffade han!
Med bestraffa menar jag att säga till han med ord när han gjorde en gång till.
Balto är en helt underbar hund som man inte kan säga något ont om, hans lena fina päls och hans stora ögon säger så mycket om han.
Denna hane skulle passa inom avel enligt mig. bra temprament och psyke och mycket tillgiven.
stor och kraftig med rak rygg.
nej nu ska jag skriva ett till inlägg men på min gård istället.
Detta inläg är för Balto för jag saknar hans knasigheter men jag 'r inte ledsen över att han har flyttat pga att jag vet att han mår bra hon dessa 2 peroner och att han finns nära mig.

Kram på dig min älskade Balto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0