mina valpar och min tik!


3 av mina godingar som kommer att säljas när dom är leverans klara.
haha dom var helt uttröttade efter deras måltid.


Mina småtting.
jag fick 6 valpar, 4 hanar och 2 tikar
underbara är dom och livliga.


Jag och tiken som är mamma till valparna.
underbar snäll tik.
blandras tik på 3 år.



pelsie är tyvärr lite jobbig att hålla när det kommer andra hundar därför är hon tvumgem att ha halti på sig.
men hon är den snällaste tiken jag har haft.
elegant tik med mycket utstrålning och nyfikenhet.


Kommentarer
Postat av: anne

valparna är ju bara ursöta.

hur går det med nya pållen, är han fin att rida?

kramar anne

2009-01-06 @ 23:38:58
URL: http://globalhandsome.se
Postat av: Ida

Halti är bra att ha! :) Ha det gott.

2009-01-09 @ 00:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0