Kan ni hjälpa mig?

SNÄLLA hjälp mig att hitta nya hem till mina 3 valpar!
Jag önskar att jag kunde hitta ett nytt hem till mina 3 valpar som är kvar hos mig. Leveransklara den 17 januari 2009 om veterinären har tid att chippa dom nu i veckan. hoppas på onsdag alt torsdag.

Snälla kan ni hitta bra hem och bra ägare till valparna så är jag jätte glad för hj'lpen. det  är en tik och 3 hanar kvar. priset är 4500kr vid köp av mina 2 hanar ( dom ska bo ihop ) blir kostnaden 6000kr för båda.
tiken är 4500kr.
underbara i lynnet och temprament. nyfikna och sociala valpar.
helt underbara är dom.
hör av er om ni vet någon som villl ha en valp.


bilder finns på min blogg nu på några valpar men det är jätte svärt att veta vem som är vem. väldigt lika är dom.

ni får kosta på er halsband till dom!
om ni tingar en nu så ge mig ett halsband med deras namn så jag kan sätta på valpen det. vana vid det mesta. barn, hund, katt och hästar
skriver nog mera senare idag om jag inte lägger mig. ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Hej =) Tråkigt att du också har problem med knäna. Jag säger samma sak som du- det hindrar inte mig från att rida. Hoppas du hittar nya hem åt dina valpar - söta är dom

2009-01-11 @ 21:41:45
URL: http://lillaketchup.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är väl bara 2 hanar och 1 tik kvar? "Baltazar och Ragnar" är ju tingade? :)

2009-01-11 @ 22:09:33
Postat av: anne

dem brukar inte vara svåra att bli av med, sätt ut annons på blocket.

mvh anne

2009-01-12 @ 17:30:46
URL: http://globalhandsome.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0