kallt som attans nu !

hovslagaren kommer imorgon!
helt underbar hovslagare har jag hittat och är nöjd med han.
haha inte nog med att hovslagaren kommer såå kommer en vän till mig hit och tittar på han.
Hon har även en begagnad hästbutik med bra saker och om hon inte har sakerna hemma så kan hon ALLTID fixa sakerna snabbt om det finns hemma vill säga.
Men det som är beundransvärt är min mamma som var emot att jag skaffade en häst för det kostar kr sa hon.
men nu har hon träffat viking 2 gånger och andra gången så sa hon bara vi kom för att säga hej till din nya häst.
va sa jag. ja hon gillade han mycket starkt.
konstig mamma jag har hehehe
idag har vi även eldat ute en stund och gud vad det var en underbar brasa att stå vid nu i kylan. Lite romantiskt va det.
gubben min tog ut viking och paula idag och Jag trodde aldrig att han skulle ta ut han den stora hästen n'r han säger att han har sådan respekt för stora hästar men även dom små. 
han har även mockat i vikings box samt gett hö inne och ute och matat viking me. 
UTAN att gnälla eller klaga. 
helt sjukt är det. 
snart vill han väl testa och rida viking me hahaha. 
nu är mina valpar busiga och lekfulla. 
ha det gott till ev senare idag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0