detta är inte sant!!!!

Nu skulle jag ha varit i vänersborg!
Men vill ju inte åka dit när man ej får tag i personen i frågan pga att dom kan ju ångra sig i sista sekund ju. men men så är det ibland
hela tiden är det upptaget men kanske har dom råkat lägga telen fel det har ju hänt mig hundra ggr.
Nu är det mycket bättre väder och marken är inte så hård nu så om det fortsätter så ska jag rida lite imorgon eller longera viking och paula. ska bli jätte kul tycker jag
viking är ett busigt charmtroll. men lydig. han  kan stå längre stund i boxen utan att stressa upp sig.
och detta är ju jättebra anser jag.
Viking kan gå från  halva vägen till stallet utan man håller han och detsamma gäller  det paula.
helt underbart. vikning är inte lika försiktigt med sina bakhovar när man ska ta upp dom. han ömmar inte i ryggen när han har täcke på sig 3 stycken vill säga.

Idag ville man verkligen ha en liten sovmorgon pga det dystra vädret här men idag var det sol och skönt en rikig vår dag idag.
helt underbart är det.
nej nu har man fått tag i dom så nu ska man åka iväg till vänersborg och visa valpar. hahaha det är ju typiskt detta med telefoner som man inte lägger på ordenligt lätt hänt.
ha det gott skriver mera senare idag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åka iväg och visa valparna? Ska dom inte själva komma till dig och kolla? / Ida.

2009-01-10 @ 17:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0