Den cooooooola minen !

Ingen snygg bild men vilken min han gav mig när jag sa god natt!
iskallt är det nu och jag stod vid dörr öppningen och fotade hästarna.
Fick några goa bilder på dom men inget kul väder idag. imorgon om min mage är bättre så ska vi rida i hagen igen.
Hoppas på sol!
Annars så får det bli longering för hans del.
Paula ska longeras imorgon och träna skritt och halt.
Om viking longeras så ska han träna på komandon halt, sakta och skritt och trav.
Han kan komandona men jag börjar lite om igen med han.
Ska se om jag kan få min man att ta ett kort på honon med sin fina sadel och sitt fina träns.
mmmmmmmmmmmmmmm
underar om han gör det, ska även se om han kan hålla viking så jag kan ta kot på dom 2 oxå imorgon men det är en annan femma det.


kommentera gärna när ni har varit här inne!
jag ska nog sluta andas när jag tar kort hahaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vikings berömda läpp trick:P

2009-01-05 @ 13:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0