VÄLKOMMEN HEM POKER !!!!!!

Nu är han här!

Lilla poker!
Poker är född dne 3 juni 08 och är en mini shettis. helt underbar shettis hingst kan jag ju säga.
Han kom till oss idag och allt har gått på räls.

Bilderna är tagna idag när han kom hem till oss



Visst är detta en verklig maskot?




Poker som gnäggar!
Fy vilket ljud det kommer från en sådan liten maskot.
;)
Ville visa upp det nya tillskottet i familjen.



jag hjälper även uppfödaren att sälja 2 för en röd skäck och en fux.
4000kr för fölen.
hör av er till mig via mailen om ni är intresserade
[email protected]


kramar på er alla!

Kommentarer
Postat av: anne

guuud så söt.

verkeligen en maskot.har lovat att komma och hälsa på dig, kommer så snart vägunerlaget är bättre.

brukar hålla va jag lovar.

jobbat en hel del på sistonde.

hoppas du och familjen mår bra kram anne.

2009-02-28 @ 01:16:18
URL: http://globalhandsome.blogg .se
Postat av: Anonym

hej mamma vad gör du just nu .jag casper älskar

dig mamma



hej pappa jag hoppas at det går bra för dig när du åker lastbil

2009-03-27 @ 19:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0