som alla vet!

ja som alla min nära vänner vet så är jag lite glömsk på vissa saker just nu.
så som att jag lägger mina bilnycklar, kort ( bankomatkort) eller liknande kort, husnycklar och pengar någon gång där som jag aldrig kommer att hitta dom.
och just denna gång är mitt körkort borta och detta är ju typiskt med tanke på att i detta stället behöver man sitt körkort väldigt mycket. nu har jag ju lagt det någonstanns som jag inte minns. blir knäpp.
har ju som sakgt slarvat bort den men det är ju igentligen inte konstigt om man tänker på att jag inte har haft min bil på ca 3 veckor nu. ingen bil inget körkort.


just nu ska man slarva bort det när man behöver det nu när jag får min bil snart igen.
TYPISKT MIG!


snart blir det väl att man får   med den.
men men.



idag har jag tömkört lilla poker för första gången ville testa något nytt. i ca 10 min gick det åt skogen inte bara för han utan för mig. hehehe han är för liten. men sen gick det jätte bra och man kunde styra han och trava lite. jätte duktig var han. viking fick vila idag pga att han arbetade mycket igår men även att han svettades jätte mycket men här var det ju en jädrans varme så jag förstår han. så idag blev det mycket gos med han och det älskade han. fick klia han i ca 20 min och han typ bara sov i famnen på mig. det är även gott att han inte behöver ha täcke nu pga hans rygg.
paula tömkörde jag lite idag och det gick galant. konstigt nog. hon är den mest lataste shettis som jag känner till men hon var så jätte duktig och lyssnade på hjälperna. undrebara paula. igår hoppade alla hästar. men det som är mest underbaraste är att lilla poker älskar min dotter till max och nu går min dotter in med han i stallet men självklart går jag brevid.poker hoppar ca 70 ca, paula hoppar ca 70-90 cm, viking kommer inte upp så i höjd men samma höjd som små hästarna i longeringslinan vill säga. har inga stora hinder. vi ska fixa några flera däck så man kan bygga iallafall 2 hinder och kanske 1,10 hinder för viking.


imorgon ska man till skolan med min dotter och hon är så glad att hon ska följa med. roligt kommer det bli.


kram på er alla och sov gott när ni gör det.

Kommentarer
Postat av: anne

välkommen in i klubben att vara glömsk. här hemma på granliden är våraktiviteterna i full gång och det enda jag tänker på just nu är jobb och tävlingar

stolt mamma över zonny är jag verkeligen.

kramar anne

2009-04-14 @ 23:50:05
URL: http://globalhandsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0