GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!



när natten faller till mörker ska vi jaga alla  dansande

tillbaka till blåkulla igen så dom skräms tills nästa påsk.
idag har

varit här och dansat fram alla små äggen till våran dotter.
påskharen hade även påsk morötter till pållarna hos mig.
viking är lugna gatan igen så nu har man börjat rida igen lite runt min gård 2 varv.
tar en lugn igångsättning på han för han har haft igen ett svullet ben.  skrittar runt hela tiden med arbete i skrit och halter.
har köpt en videokamera för några dagar sedan eller den 3 paril och nu har man filmat och filmat nellie och min familj.
men nu är som sagt nellie jätte trött efter en heldag med mycket spring och lekande.
vi gjorde även en hinderbana till nellie och lennie och mig som påsk bana och vad nellie tyckte det var kul. banan bestod av några stationer så som att måla ett ägg, klappa hästarna och ge dom en godis, sjunga en låt, kasta en liten sten i en STOR ring, och sedan en med att springa in i mål. jätte kul.
hoppas alla får en underbar påsk iallafall.



KRAMAR PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0