Vilken jul våran familj får!

nu sitter man här hemma och grublar om man har orken till en jul.
Mmmmm

nu ska jag berätta.
för ca 2 veckor sedan fick min dotter halsfluss och fick medicin sen blev hon frisk i 1 dag och sedan fick hon gå till dagis dagen därpå. men sen när hon kom hem från dagis och när vi hade lagt oss så vaknade jag av att min dotter hade hög feber detta va ju typiskt tänke jag.
så då låg hon i feber några dagar och när hon blev bra igen av febern så åker jag på halsfluss. detta är så typiskt nu när julen är så nära.
nu sedan igår har jag och min dotter haft infulensan och jag är lite bättre men inte mycket. våran dotter e sjuk än.
Hoppas hon blir bra så man kan fira julen.
Läget är då mörkt nu men sina klappar ska hon få och mat om hon nu kan äta mat vil säga och lite julmusik och kolla på jul filmer med kalle och musse.

imorgon ska vi klä våran gran och sätta upp resten av allt pynd.


Vi har gjort lite grann på den nya boxen och så men nu fattas det skivor bara till väggarna. kanske blir det 8 stora skivor man måste köpa nu. vi får se senare.
min hage som jag skulle bygga blev inte av har inte haft någon ktaft i kroppen.
hej hopp ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0