vad ska man säga?

god morgon eller inte god kanske dålig morgon vad ska man säga när min tik skäller HYSTERISKT på något och till slut
är det någon som står och lyser in i fönstrena. en mina grannar.  hon letade efter sin gubbe och trodde att han var hos mig. men hallo eller vilken tid på dygnet tror hon att man är vaken igentligen. 

och inte nog med den delen så min dotter som e sjuk vaknade och skrek och grät. 
men jag fick henne att somna om igen efter 5 min och det var ju gott det. 

det tar inte lång stund innan min tik sätter igång igen som en hysterisk kärring som har eld i baken. ;)
men denna gång ÄR det ingen här. 

nu har det gått ca 20 min och hunden har slutat men fan asså att skälla på i 20 min är ju helt korkat anser jag men så blir min tik ibland när det kommer andra mitt i natten eller mycket tidigt på morgonen. klockan var ca halv sex på morgonen. 

haha ja nu är man då trött iallafall men kul var det hur sur jag än va när hon kom.
fan hon kunde ju ha knackat på ;)
lite enklare tror jag.

haha men vi är lika bra vänner som innan ändå.
kramar på er mina goa grannar!


ska se om jag kan somna om nu eller om min sömn är förstörd.



god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0