vad ska man göra nu då?

nu sitter man med migrän och nästan kan skrika att det gör ont. vilken tur att min dotter sover.
suttit nu och gråtit en stund pga att min medicin är slut ska till läkaren imorgon.


HJÄLP !!!!!


det gör ont.

jag undrar hur länge ska man ha migrån igentligen och hoppas att den växer bort snart.

jag önskar att jag hade min bil nu och kunde åka iväg och hämta hem pållen men men livet ska tydligen vara hård ibland.

gubben lagade min bil så nu hoppas man att den håller för en sådan resa på 35 mil.  asså detta är ju helknäppt.

jag har hittat en häst som har det lilla DET. man vet ju när det är något man vill ha och känner direkt att det skulle passa.
denna häst som jag vill ha är:

ca 1.65 i manken 
7 år
blev vallack för ca 3 år sedan. 
tränad lite i nh riden i hoppning och dressyr och skogen 
trafiksäker

ja han är som ägaren säger helt underbar att hålla på med han 


glädjen och närheten hon denna herre är exemplarisk iallafall på bilderna. 
saknar redan att få kolla på han till nästa helg. mm hoppas bara


här kommer en till:


nej nu ska man sova lite om det går mellan alla hostandet. 



 
GOD NATT



katten smulan som latar sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0