nu har man fått en DYR jul!

önskade att allt  skulle gå bra och så med allt och inget men idag ska ni veta så höll jag på och krocka med en annan som skulle köra förbi mig men detta var på en liten liten väg knappt att 2 bilar kan stå brevid varandra.
så smal var vägen.
Men visst det hände inget men ibland får man en rejäl omgång av att hjärtat i halsgropen.
fy detta var hemskt. men efter detta så körde jag till affären snabbt och då var jag på väg att köra i diket för ett rådjur hoppade ut kanske 3 meter framför min bil.  på hem vägen var det samma sak där djur på vägen och över allt
3 saker har hänt bara idag och nu vet jag att jag lever iallafall.

pratade med ägaren till den stora hästen och att vi skulle komma på lördag och kolla på hästen. haha  gubben får köra kommer inte orka hela vägen.
hoppas att ägaren fixar flera bilder till mig på honom så jag kan titta sönder bilderna. hehe



Denna bild älskar jag.
har 2 till men jag kommer inte visa dom pga personer på bilden.
ögon säger allt.
jag anser det iallfall.


mina söta valpar springer och står i.
kunde aldrig tro att dom skulle få flippen på mina tår eller mina byxor.
alla är nyfikna och lekfulla men även i mycket bra hull.
hade grannen här och tittade på dom.


ha det gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0