Nä blir ju deppad nu när julen kommer utan snö antagligen ;)

jo visst julen är en helt underbar högtid med massor med klappar och stoj och familjen och släkten MEN vart är snön som borde finas iallafall julafton och nyår. detta är ju en dröm för mig men inte alls att jag får min snö och det verkar ju inte att det kommer denna jul heller. därför blir jag deppad. men men livet funkar ju bra ändå utan snö.

tanken på att efter julen kommer sommaren så ryser jag som attans och drömmer jag mig bort

att det är en varm och solig dag med lagom med vind och lugnt och stilla ute och jag tar mig en rid tur på min ståtliga häst och vi tar en galopp över åkern och sedan lunkar vi sakta ner till vattnet och tar oss ett dopp.

å vad det skulle vara gott för detta.

jag hoppas allt går vägen nu för julen och att jag blir frisk och kry annars om jag e sjuk så kan lika gärna julens firande vara för min del men visst firar man julen för barnens skull.

men men nu ska man sova innan migränen kommer hårdare på mig. sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0