måndag hela tiden

Fy vad trött jag är Det är måndag, den segaste dagen på veckan.
min shetis Paula har skuttat runt i sin stora hage. Hon kom in vid 7 tiden idag i mörkret. Har varit på pyssel med min dotter på hennes dagis idag. Hade jätte kul.
Vi målade klistrade och satte paljetter på tändsticks askar, vi klippte och tejpade smällkarameller, vi flätade små hjärtan vi gjorde pepparkakor. Ja vi gjorde allt.

hade jätte jul med min dotter  och hennes morfar var med och morfar hade lika kul som min dotter hade.
Idag har Paula fått gå i sin hage för jag åkte ner till goa göteborg en sväng och handlade ett par byxor, en topp, stvar till tungan och ögonbrynet, vantar till min dotter och inte nog med det jag piercade mig i läppen idag oxå. AJ vad det gjorde ont, nä det kändes inget konstigt nog. hehe

Livet går vidare säger många men fan inte mitt iallafall är den samma love ( ewa) som jag var för 10 år sedan men kanske mera vuxen nu när jag har barn.

BU och blä !!!!!

Mitt nya ord. HAHA

i morgon ska jag till marita och rida en häst och det kommer bli kul. eller nervigt iallafall.

Efter det så kommer min kusin upp för dennavecka och åker igen på fredag kväll. Inte nog med hennes besök så kommer en vän till mig från gbg

Men  nu ska jag fortsätta med den tråkiga städningen här hemma.
ha det gott

das alles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0