Ja julen blev fin!

nu har julen varit och vi fick en underbar jul!
även jag var tvungen att åka till skara och stressa dit innan affärerna stänger för att köpa några till klappar till min dotter och min son och för resten av släkten.

paula fick en sov morgon på julafton och det gillade hon mycket.
vi köpte en liten blomma till våran goa granne ( hon som skrämde livet ur mig en morgon) hehe
så jag gick dit och lämnade den och vi tjötade en liten stund eller äää typ 3 timmar. haha.
vi fick även en liten present av dom ett vitt ljus med en liten krans runt om JÄTTE FIN!
vi tackar med en stor grann kram för den och tack för sällskapet.
jo innan jag glömmer haha gud vad dom har fått det fint nu när dom har renoverat lite i deras hur.

kramizar på er vi syns snart igen

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej jag undrar lite om Thora ping vem e du och var har du haft henne och hur länge. Har du stått som ägare på henne eller vem gjorde det för idag är hon min och hon står inte på någopn ridskola. Även Bittan ä'r min idag opch står inte heller på någon ridskola.. Skulle gärna vilja komma i kontakt med dig.

2011-05-02 @ 18:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0