GOD JUL PÅ ER ALLA !!!!

ja nu säger man god jul till er alla dagen innan julen är här.
idag har man mycket att stå i och göra ( om man orkar) vill säga.
min dotter är sjuk än men det blir nog bättre nu snart.
jag är piggare men än så länge inte tillräckligt bra att arbeta i hemmet än.
har iallafall hunnit handla och fixat mina 2 sista presenter.

NU kan inget gå fel !!!!!


snart ska jag bära ner våran lilla gran som vi ska ha och se om den får stå  för sig själv eller om valparna ska leka fullt ut med dom.
hundarna har fått ett ben i julklapp men säg inget till dom ;)

hehehehehehehehehe

gubben är ute och fixar vet nu och jag skriver och spelar på king.com och här blogg.se

ska se om man hinner med en skrivelse senare idag eller i natt. vem vet men annars om jag inte hinner



GOD JUL
OCH
GOTT NYTT ÅR
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0