21 dagar kvar

så vad har man gjort nu då ????

INGET!!!!
 inget för julens skull eller jo hade gjort ordning ljusstakarna i rummen, bakade några pepparkakor med min dotter lite igår. Jätte kul.

har nu suttit och tänkt mycket på corzea eller hur hon nu stavar det. är hon en häst för mig eller inte. är det rasen som passar mig eller vad? hur e hon om hon är mycket riden och inte 5 ggr sedan i sommras? hur kan hon bli?
ja som sagt många frågor har jag att svara på?

hon är ett svart sto, rasen är varmblod. 13 år och har varit tävlad i distans med Ann.  hon är när man själv mäter henne 1.54 i manken. väldigt smäcker häst och skulle säga att hon är mera rastypisk arab än vad min skimmel är. haha. min lilla åsna.

lite stressad är hom men sedan vet man ju inte om det är för att hon får foder som ger enrgi eller om hon är så hela tiden. jobbigt.  het är hon nu iallafall men hon sticker inte iallafall inte när jag red i en vanlig sadel hehe gled av 2-3 ggr i nerförsbacke. inte hästens fel.  som jag tycker är att OM jag skulle köpa den så måste man arbeta med henne från marken longera henne mycket och träna bort hennes envisa mm.  grån grunden alltså.

frågan är väl den me att om man kan få bort den fyrkantida gången på henne eller om hon e inbiten travare. Men som sagt jag har ingen bråska med att köpa häst än. priset på hene ska jag få veta inom några dagar.

Min älskade dotter har varit jätte förkyld  och hostat mycket så nu är man en trött efter denna natt. hoppas hon kan sova lite i natt. :(

livet består just nu hos oss min dotter och min djur, gubben kommer sist.
nä vad elakt sagt sorry älskling.

mm vad kan man köpa till sina barn då i 2 års åldern och i 8 års åldern. 8 åringen e kräsen 2 åringen min dotter alltså är så nyfiken på pussel men hitar inget som skulle passa in på just henne.

ja ja nu ska man börja städa igen ;)

ha det gott

Kommentarer
Postat av: anne

vem är inte krasslig, just nu feber o hosta.

och jag måste ochså städa suck.

anne

2008-12-04 @ 08:40:36
URL: http://globalhandsome

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0