1 december 2008 23 dagar kvar till jul

Hurra 23 dagar kvar till jul.
inget går upp mot julen, iallafall inte för min dotter.
Igår fick jag kontakt med ann igen ( distansryttare) och fick se hennes fina blogg sida, jätte kul.
jag ska nu snart ta ut min häst och gå med min dotter till dagis och sedan raka spåret till göteborg haha ska köpa kläder och ett möte. 
Har även fått omboka mitt besök hos en säljare på en häst pga mitt möte i gbg. smsade henne och sa att jag kunde koma på tisdag istället.
 Fansiken finns det någon som kan rida in min mammas arab på 5 år så skulle jag vara jätte glad för den delen.  fan jag kan inte den delen så bra. Jag önskar att hon var inriden för hon är en häst som kommer passa mig jätte bra rill min ridning men även för tävling. UNg hästen heter shamella och mamman heter chamballa och champis som jag kallar mamman e anns son zonny gillade men jag klandrar inte han för hon e jätte fin hehe min lilla åsna på ca 1,56 i manken. haha.


Mammas älsklingar men mina som krakar. ;)

Dessa 2  står på lösdrift nu och har gjort det i ca 5 år, dom trivs med det. Andledningen till att min egna shettis inte har något sällskap är att hon vantrivdes med mammas araber och det är trist. Min shettis är avlad på bra linjer som jag har fått veta iallafall kan inte så mycket om sen delen tyvärr.

Nu ska man se om man kan hitta någon som kan rida in fuxen för mig vill ju inte att hon ska säljas men mamma anser att hon ska det. :(

ha en underbar dag och ha det gött. krama alla era hästar och djur!!!!!!

Kommentarer
Postat av: anne

roligt att du ochså har skaffat blogg, bra sett o skriva av sig på.

nu kommer du ochså bli en bloggnörd.

kramar anne

2008-12-01 @ 10:40:10
URL: http://globalhandsome

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0